wyszukiwanie blogów

sobota, 20 lipca 2013

15. Chociaż jedno miłe słówko może rozświetlić mrok w sercu.

BLOG ZAWIESZONY

Tytuł: Chociaż jedno miłe słówko może rozświetlić mrok w sercu.
Autor: Hana-chan
Kategoria: Naruto OC
Opis: Słońce było schowane za ciemnymi chmurami. Nie było, ani za ciepło, ani za zimno. Uwielbiałam taką pogodę. Delikatny wiatr rozwiał moje włosy. Idąc tak nie zwróciłam uwagi na to, że z nieba zaczęły padać pierwsze krople deszczu. Stanęłam. Uniosłam głowę spoglądając w niebo, które było zasłonięte czarnymi chmurami. Na mojej twarzy pojawił się delikatny uśmiech. Założyłam kaptur płaszcza na głowę i dalej szłam przed siebie. Okolica wydawała się być coraz bardziej ponura. Za każdym zbliżającym się krokiem, widziałam wielką bramę mojej rodzinnej wioski - Konoha. 16 lat minęło od kiedy tu byłam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz