wyszukiwanie blogów

środa, 11 czerwca 2014

250. Dziekuję ci za tragedię, potrzebowałem jej do swojej sztuki

Tytuł: Dziękuję ci za tragedię, potrzebowałem jej do swojej sztuki
Autor: P.
Kategoria: Akatsuki, Naruto OC, Hentai
Opis: I co z tego, że krzywdziłem? Że zabijałem, wykorzystywałem i kłamałem? Nie rozumiesz, że robiłem to dla Ciebie? Że chciałem, i dążyłem do tego, żebyś nie musiał walczyć o to, co ja... Żebyś żył i tym życiem mógł się cieszyć.
Dlaczego nie rozumiesz? Sasuke, dlaczego?
Yatakarasu jest historią człowieka, który wie, że przeznaczone jest mu umrzeć z rąk własnego brata. Jest historią człowieka, który się z tym pogodził - i który uważa, że to jedyna szansa na zbawienie.
Jest historią człowieka, który odlicza dni do własnej śmierci i czuje, że nic już nie będzie w stanie odwieść go od decyzji, którą podjął lata temu.
Jest historią człowieka, który utracił nadzieję w dniu swoich narodzin.
Co jednak, jeśli w jego życiu pojawi się ktoś, kto mu ją zwróci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz