wyszukiwanie blogów

piątek, 9 października 2015

454. Don't let me drown

http://dont-let-me-drown.blogspot.com/
Tytuł: Don't let me drown
Autor: Sasame Ka
Kategoria: Naruto OC, SasuKarin, SasuSaku, Świat Rzeczywisty, Szkolne
Opis: „Who will fix me now? Dive in when I'm down?” — słowa piosenki odbijały się od ścian pokoju, a my milczeliśmy, choć ja tak bardzo chciałam krzyczeć. Ciernie przeszłości wrosły mocno w serce, których usilnie starałam się pozbyć. Zrozumiałam, że przed tym nie mogłam uciec. I choć próbowałam, nie byłam w stanie zapomnieć.
Jego piękne oczy świdrowały mnie na wskroś, czułam, że wiedział wszystko. I widział; widział jak cierpi moja dusza. Szyderczy śmiech zakłócił nasze milczenie, wywołując miliony niekontrolowanych krzyków, tlących się w umyśle ofiary. MOIM PIEPRZONYM UMYŚLE.
— Wróciłem.
To jedno słowo zrujnowało wszystko, co do tej pory budowałam. Nie dałam rady uciec przed przeszłością; uciec przed N I M.
Wybuchnęłam gromkim płaczem.
— No, Sakura, nadal jesteś tak popieprzona, jak kiedyś, nic się nie zmieniłaś.
WITAJ MOJA DEPRESJO. WITAJ PRZESZŁOŚCI. ŻEGNAJ ŚWIĘTY SPOKOJU.
Nazywam się Sakura Haruno i jestem pieprzoną paranoiczką. Witajcie w moim świecie. Świecie pełnym złudzeń i obaw. W świecie pełnym krwi. MOJEJ KRWI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz