wyszukiwanie blogów

poniedziałek, 8 lutego 2016

OGŁOSZENIE!


Cześć i czołem, drodzy nasi!
Przychodzę do Was z krótkim ogłoszeniem, a raczej informacjami i zaproszeniem do współpracy. :) Zacznę od naszego drogiego Lapidarium Narutowskiego. Jako administratorka otrzymałam zadanie, by pilnować tego spisu i razem z resztą oddanej załogi systematycznie dbałyśmy o brak przerw w dodawaniu zgłoszeń. Może w tej chwili jest nieco ciszej, ale to ze względu na ich brak — żeby nie było, że nic nie robimy! W każdym razie chcę tylko rzucić hasłem o tym, że moja sesja powoli dobiega końca, a po niej nastanie w końcu czas na trochę lenistwa. W tym czasie zajmę się totalnym odświeżeniem spisu; postaram się o zgrabną szatę graficzną, przejrzę WSZYSTKIE dotychczasowe zgłoszenia (poprawię je, w przypadku usuniętego bloga wymyślę jakąś ciekawą grafikę, uwzględnię to czy są porzucone — no wiecie o co chodzi, chcę by zapanował idealny porządek), ogarnę spis alfabetyczny — po prostu postaram się wszystko poustawiać na swoje miejsca. I w sprawie LP to chyba wszystko.
Teraz przejdę do nieco bardziej ważnej sprawy, którą zaniedbałam ja, bo dziewczęta często wspominały o tym, by coś zrobić, a mianowicie chodzi o nasze Narutowskie Recenzje. Nie, nie będę się tłumaczyć, że studia, że inne zajęcia, że życie osobiste, bo miałam co do tego wiele okazji. Projekt podupadł i to mocno, ale my wciąż o nim pamiętamy i… Chcemy poprosić Was o współpracę! Gdy tylko moje studenckie męczarnie dobiegną końca, zaraz po ogarnięciu Lapidarium biorę się za Recenzje. Oczywiście również pojawi się nowy szablon, dopnę na ostatni guzik wszelkie zakładki, zajmę się współpracą i ogłosimy nabór! Każdy zainteresowany człek będzie mógł się do nas zgłosić (szczegóły pojawią się, gdy tylko wszystko przywrócimy do pionu, ale spokojnie; ciężko nie będzie!). Także jest jeszcze naprawdę dużo czasu na to, by przemyśleć, czy może nie macie ochoty czasem napisać tekstu o jakimś lubianym blogu i się do nas przyłączyć. Pamiętajcie, żadna z nas nie gryzie!
Mamy nadzieję, że znajdą się jakieś chętne osoby i razem stworzymy ciekawy projekt! ;)
Także, no… Pomyślcie, a my już niedługo oddamy w Wasze łapki dwie, odświeżone witryny, które — mamy nadzieję — przypadną Wam do gustu!
Do następnego!

Pozdrawiamy gorąco,
załoga Lapidarium Narutowskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz