wyszukiwanie blogów

czwartek, 18 lipca 2013

09. Jesteś tym czego pragnę i nie spocznę dopóki Cię nie dostane.

BLOG ZAKOŃCZONY

Tytuł: Jesteś tym czego pragnę i nie spocznę dopóki Cię nie dostane.
Autor: Nessa
Kategoria: ItaSaku, Zakończone
Opis: Stoję i spoglądam na żelazną bramę, która przypomina mi wrota do innego świata. Podchodzę powolnym krokiem i zręcznym ruchem chwytam za jeden z prętów. Jest zimny w dotyku i obcy jakby zrobiony z żywej istoty. Nie cofam się i wlepiam oczy w dal, dostrzegając zarys budowli wnoszącej się do nieba. Marszczę delikatnie brwi i odgarniam lekko włosy, które opadły mi na twarz. Zakładam je za ucho a zimny wiatr oblewa moje ciało. Moja skóra wydaje się blada na tle nocnego nieba. Unoszę wzrok. Jestem zdeterminowana i nie poddam się. Odpycham się do prętów i patrzę jak w mroku zapalają się czerwone światełka. Jest ich coraz więcej i więcej i wszystkie patrzą się na mnie. Nie boję się. Niemal się uśmiecham radośnie i beztrosko. Słyszę ciche skrzypienie furtki, która powoli otwiera się szeroko. Rzucam ostatnie spojrzenie na światełka i wchodzę. Słyszę zgrzyt, gdy zamykają się za mną ostatnie drzwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz