wyszukiwanie blogów

piątek, 9 maja 2014

240. Wiem, że nie jaram, weź za mnie bucha, głęboko w płuca za wszystkie nasze dni.


Tytuł: Wiem, że nie jaram, weź za mnie bucha, głęboko w płuca za wszystkie nasze dni.
Adres: http://shi-no-kisu-ss.blogspot.com
Autor: Palina aa
Kategoria: Sasusaku, Szkolne
Opis: Kim JA jestem?
Nie, nie kim JA jestem tylko kim TY jesteś?
Wtargnęłaś niespodziewanie w MOJE życie.
Nawet nie znam TWOJEGO imienia.
Nie wiem kim TY jesteś.
Nic o TOBIE nie wiem.
A czy TY wiesz coś o mnie?
Widziałem tylko raz TWOJE oczy, a już CIĘ pokochałem?
Co w NICH takiego jest, że przeciągają MNIE?
Czy TY wtedy też to poczułaś?
Staliśmy na przeciw SIEBIE.
Tylko ten JEDEN raz.
Czy los da NAM się kiedyś spotkać?
Czy mamy WSPÓLNĄ historię?
Czy JA istnieję w TWOIM życiu?
Czy myślałaś kiedyś o MNIE?
Czy JA też siedzę w TWOJEJ głowie,
tak jak TY w MOJEJ?

1 komentarz:

  1. Prosiłam bym o zmianę nazwy autora z Palina aa na Yuiko Miyoshi. Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń