wyszukiwanie blogów

poniedziałek, 21 stycznia 2019

628. Uchiha Sarada Diares

Tytuł: Uchiha Sarada Diares
Autor: Adaline
Kategorie: Boruto, Świat Shinobi
Fragment: Mówi się, że nikt tak jak ludzie, nie potrafi kochać i nienawidzić jednocześnie. Kochać do granic możliwości nienawidzić, tak bardzo pragnąc zemsty… Nigdy nie byłam zwyczajna. Od kiedy pamiętam, w moim życiu było mnóstwo silnych osób. Ja byłam jedną z nich, a przynajmniej starałam się nią być. Moja mama była rozpoznawalna jako jedna z najlepszych medycznych ninja na świecie, spadkobierczyni Byakugō no In. Mój tata był jednym z ostatnich, ocalałych członków klanu Uchiha oraz reinkarnacją Indry Ōtsutsuki. Posiadacz Wiecznego Mangekyō Sharingan i Rinnegan. Czyni mnie to hybrydą, a w zasadzie trybrydą. Nazywam się Sarada Uchiha i jestem spadkobierczynią prawie wszystkiego, co sam świat już przyniósł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz