wyszukiwanie blogów

piątek, 15 sierpnia 2014

262. Loving him was red

http://loving-him-wasred.blogspot.com/
Tytuł: Loving him was red
Autor: Halszka H.
Kategoria: SasuSaku, Naruto OC
Opis: Love is old
Love is new
Love is all
Love is you
Czasem pocałunek w Piekle stworzy niezły Raj!
Love is looking past the flaws
Love is telling the truth
Love change you for the better
Love is letting go
Spójrz mi na ręce, gdy przyjdę nocą
i weź moje serce na chwile bym odpoczął
chcę żebyś poczuł się jak ja przez chwilę
nie na długo, bo się jeszcze zabijesz
He's not the only guy in the universe,
but he's the only one that matters.
I gdy w samotności stoję na krawędzi swego dachu zapominam
o wszystkim o bólu o kreskach o strachu lecz o tobie
jakoś nie mogę zapomnieć powiedz proszę dla czego nie
mogę po prostu skoczyć i stąd odejść.
Love is waiting
Love is sacrifice
Love is beliving in each other's dreams
Love is giving up your old ways of living
Bo nie ma we mnie nic i nic nie jestem wart
A czerwień mojej krwi to tylko jakiś żart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz