wyszukiwanie blogów

niedziela, 22 listopada 2015

Lapidarium Nowych Rozdziałów

15.11. — 22.11.

Autor: Majster
Rozdział 7
Efekt wyzwolenia chakry Kyuubiego. - Zabrzmiał mu w głowie znany głos. - A raczej efekt użycia chakry Kyuubiego.
Cholera... Niezbyt fajna pamiątka... Jak ja to wyjaśnię ojcu...
- To najpewniej po kunaiach. - Powiedział odwracając głowę, ku dziewczynie. - Klan Uzumaki, znany jest z wyjątkowej wytrzymałości oraz regeneracji. Widać musiało się już zabliźnić. - Stwierdził chowając broń do kabury. - Ja idę spać. - Powiedział wchodząc w śpiwór. - Ty też powinnaś.


Autor: Wirtualnie Anonimowa
Rozdział 9
Nagle przed nami pojawił się mężczyzna o długich, brązowych włosach. Wpatrywał się we mnie i Hinatę dosyć chłodno. Przez moje ciało przeszły ciarki.
- Mówiłem Ci coś, żebyś się ode mnie nie oddalała, prawda? – Zwrócił się do Hinaty, tajemniczy jegomość.
Hinata całkowicie zbladła. Zaczęła się trząść.
„ Niedobrze” – Pomyślałam.
- Kim jesteś?! – Zapytałam go zdenerwowana.
- Jej opiekunem, którego nie powinna opuszczać – Odparł. Gwałtownie złapał ją za nadgarstki i pociągnął za sobą.
- Ej! Ty! Zostaw ją! – Usłyszałam Naruto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz