wyszukiwanie blogów

wtorek, 6 czerwca 2017

WAKACYJNY KONKURS!

AKTUALIZACJA REGULAMINU: 13.06.2017r
Lato za pasem, moi mili. Żar niemiłosiernie leje się z nieba, czasem jakaś burza zniszczy pół miasta, jednak to nigdy nie powstrzymywało weteranów dobrej, wakacyjnej zabawy. Spanie do późnego popołudnia lub skwierczenie niczym kawałek boczku w pracy, staje się swego rodzaju preludium do późniejszej części dnia, w której odzyskujemy siły i nadzieje na to, że nie wszystko stracone. Cykanie świerszczy pośród wysokich traw, jazda na rolkach z przyjaciółmi, pochłanianie lodów o zachodzie słońca, picie zimnego piwa na gorącym piasku, zabawy do białego rana w doborowym towarzystwie, romantyczne randki, gorące pocałunki. A może spędzanie długich godzin na lotniskach, skąd zabierają was w podniebną podróż do miejsc niezbadanych; niebezpiecznych tropików i katakumb, gdzie czekają egzotyczne zwierzęta i obcokrajowcy, z którymi ciężko się dogadać. Podróże pociągami, poznawanie nowych ludzi, wahania pomiędzy wyborami, adrenalina, uczucie szczęścia i spełnienia, a także wymarzony odpoczynek...


WAKACJE
to temat waszych prac!

Cześć i czołem! Z tej strony Mayako, która ledwo zipie, bo zaraz ma deadline z pracą dyplomową. Jednak Akai - nowy członek naszej drużyny - przypomniał mi, że wciąż zalegam z konkursem dla was! Także już bez zbędnego gadania, przechodzimy do rzeczy!
1. TEMATYKA PRAC
Jak wspomniałam wcześniej, tym, razem królują wakacje! Wymarzone wyjazdy, urlopy, czas wolny, który bohaterowie będą trwonić w dobrej zabawie. To totalnie wasz wybór, gdzie poślecie swoich bohaterów i w jakie perypetie ich wepchniecie! Niech będzie wesoło!

2. WYŁĄCZNIE NARUTO!
Nie tworzymy cross-overów, ani nie wprowadzamy postaci OC. Skupiamy się wyłącznie na wakacjach dobrze nam znanych postaci. 

3. WAKACJE TO WAKACJE
Możecie przenosić Naruciaka i spółkę do świata rzeczywistego, a także pozostawić w konoszańskich realiach. Bez znaczenia jest to, czy Rock Lee będzie się smażył na plaży jako szef wielkiego korpo, czy skatowany ninja.

4. ROMANS, AKCJA, KOMEDIA, EHHH
Również nie macie ograniczeń. A nie, jednak macie... Nie toleruję dramatów. Horrory tylko w połączeniu z humorystycznymi rzeczami. Tak, wiem, niektórzy nie potrafią pisać "na śmiesznie". Nie wychodzi im to, nie lubią tego. Ale pisanie o szczęściu czy radości, nie jest trudne. Jeżeli chcecie pisać o wakacyjnej depresji, sio. Nie chcę was tutaj.

5. SŁOWA KLUCZOWE
Kochani, żeby trochę wam życie utrudnić, będziecie musieli odnieść się do jednej rzeczy, z każdej kategorii. Pokażcie, że potraficie sprostać wyzwaniu i obudzić wyobraźnię. Nie konkretyzujcie. Jeżeli wybierzecie np. kwiaty, to nie musicie mówić o ich pielęgnacji przez Tenten. Równie dobrze, Neji mógł nie dać rady powstrzymać pęcherza i je podlać.

Kategoria I:
góry, morze, tropiki, ocean, mazury, pustynia, miasto, wieś, biegun północny (bądź południowy), katakumby, piramidy, lochy, statek, opustoszałe miasto, wyspa, las, jezioro, namioty, palmy

Kategoria II:
słońce, deszcz, tornado, burza, sztorm, noc, dzień, wiatr, upał, zimno, chłód, tęcza, śnieg, grad

Kategoria III:
pies, żyrafa, kojot, słoń, wilk, dzik, wiewiórka, papuga, kot, łoś, żubr, sarna, ocelot, lew, wydra, sowa, jeleń, bóbr, koń, małpa, wielbłąd, lama, krokodyl, anakonda, pająk, szczur, delfin, langusta

Kategoria VI:
zazdrość, miłość, poirytowanie, awantura, bójka, seks, pocałunki, strach, śmiech, walka o przetrwanie, ucieczka, poczucie niebezpieczeństwa, szczęście, znudzenie, przytulanko, potrzeba bliskości, przyjaźń, wrogowie

Kategoria V:
śniadanie, obiad, kolacja, alkohol, papierosy, słodycze, owoce, warzywa, napoje gazowane
1. Jest to konkurs otwarty! 
Chodzi o to, że nie wymagam od żadnego uczestnika tego, by jego blog należał do naszego spisu. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszyscy prowadzą fanficki o tematyce stricte narutowskiej, a może będą mieli ochotę jednak coś takiego napisać.
2. Wciąż jednak musicie mieć jakiegoś bloga.
Bez niego branie udziału w konkursie nie ma najmniejszego sensu, ponieważ, jak sobie pewnie zdajecie sprawę, częścią nagród jest reklama bloga lub wattpada!
3. Obowiązkowe zadeklarowanie chęci wzięcia udziału w konkursie, a także oświadczenie zapoznania się z regulaminem!
Wasze komentarze z poniżej podaną formułką, są dla mnie bardzo istotnym elementem, jako organizatora!
Zapoznałam/em się z zasadami konkursu, a także zamieściłem na blogu button konkursu i link do niego!
Nick: np. Mayako
Adres: np. http://lapidarium-narutowskie.blogspot.com/ (lub wattpad)
Kontakt: np. e-mail, gg, facebook
4. Wyłącznie pozytywne nastawienie!
To najważniejsze. Drugą sprawą, właściwie jedną z najważniejszych - ponure prace bez cienia uśmiechu, radości czy szczęścia są dyskwalifikowane.
5. Prace nie mogą zostać poddane korekcie przez kogokolwiek, poza Tobą, uczestniku.
Dlatego po tym jak ją napiszecie, nie wysyłajcie mi ich na ślepo. Odczekajcie dzień, dwa, pięć i zajrzyjcie do nich jeszcze raz.
6. Plagiat będzie karany!
Mam na kompie program do antyplagiatu, przez to, że piszę pracę dyplomową. Sprawdzę was, zobaczycie. A krętaczy pozwę, bo mam kolegę - prawie prawnika. A tak serio, nie róbcie tego. Wiecie, jak bardzo jestem na to wyczulona. xD
7. Wymagania wizualne. OBOWIĄZKOWE!
Uważam, że pisanie prac na konkursy to możliwość wykazania się, ale także ćwiczenia, więc pamiętajcie o niewiarygodnie istotnych podstawach.
Akapity, justowanie tekstu (proszę mi nie mówić, że nie potraficie tego robić, bo wymaga to jedynie wciskania jednego, cholernego guziczka).
Czcionka — Times; rozmiar — 12; interlinia — 1,5.
Pamiętajcie, bez tego punkty wam uciekną.
8. Co musi zostać zawarte na wstępie waszej pracy?
Magiczna formułka: Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy wraz zwynikami konkursu!
Nick autora: np. Mayako
Link do bloga: np. http://lapidarium-narutowskie.blogspot.com/ (lub link do Wattpada)
Tytuł pracy: np. Rozbitkowie
5 słów: np. plaża, słońce, małpka, awantura, owoce
9. Objętość pracy!
Nie macie limitów. No dobra, praca nie może mieć mniej niż 3 pełne strony. A maks to jakieś 30, tak myślę. xD
10. @$%$^@##$!
Czyli ograniczenie przekleństw. Są dozwolone, jednakże w sytuacjach tego wymagających. Są setki innych możliwości na wyrażanie emocji, więc wzbogaćcie swój wokabularz w bogate opisy ludzkiej emocjonalności, a przysłowiowym mięsem rzucajcie jak najrzadziej. 
11. Niestosowanie się do zasad
grozi niedopuszczeniem do konkursu lub dyskwalifikacją. 
UWAGA KONKURSOWICZE! W TYM ROKU DZIAŁAMY INACZEJ!
Nie tylko ja będę oceniać wasze prace. To Wy będziecie w stanie zmienić losy uczestników!

ETAP PIERWSZY
Od dzisiaj, tj. 06.06.2017r. do 15.08.2017r. trwa okres, w którym możecie nadsyłać swoje prace. Nie przewiduję przedłużania terminów, chyba, że ktoś będzie miał dla mnie dobre usprawiedliwienie (szanuję ludzi, którzy potrafią mnie okłamać, mimo, że nie szanuję kłamczuchów xD).

ETAP DRUGI
15.08.2017r. - 20.08.2017r.
Wasze prace pozostają w moich rękach na pięć dni.
Każda z nich będzie mogła otrzymać ode mnie otrzymać max 5 punktów. Kolejno za: nawiązanie do tematu, kreatywność, oprawa wizualna, błędy, ogólne wrażenie.

ETAP TRZECI
21.08.2017r. - 31.08.2017r.
Prace stają się całkowicie anonimowe i są publikowane na Lapidarium Narutowskim na oddzielnych stronach, gdzie zawarte będą tytuły prac, kategorie, do których uczestnik zdecydował się nawiązać oraz ilość przydzielonych przeze mnie punktów.
Interesanci po przeczytaniu anonimowych prac (co w pewien sposób wyrówna szanse uczestników, ponieważ nie będą oni oceniani pod względem popularności) mają za zadanie dodać jeden komentarz ze swoją opinią, uwzględniając ogólne wrażenie. Ów komentarz jest liczony jako jeden punkt! Negatywne komentarze nie będą brane pod uwagę w punktacji.
Czytelnicy mają prawo skomentować kilka prac. Uczestnicy również mogą komentować prace innych współzawodników, ale za skomentowanie własnej dostaną ode mnie w czapę.
KOMENTARZE OD ANONIMÓW I NIEZALOGOWANYCH UŻYTKOWNIKÓW BLOGGERA, GOOGLE+ NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ.
(Pomysł na takie ocenianie został zerżnięty ze Świata Blogów Narutomanii, zapraszam xD)

ETAP CZWARTY
01.09.2017r.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW I PRZYZNANIE NAGRÓD!
Może i wyda wam się to szalone, ale kij z tym. Organizuję, to mogę.

MIEJSCE I
- reklama zgłoszonego wraz z pracą bloga na LP przez rok!
- szablon na bloggera/okładka na wattpada

MIEJSCE II
- reklama zgłoszonego wraz z pracą bloga na LP przez 10 miesięcy!
- szablon na bloggera/okładka na wattpada

MIEJSCE III
- reklama zgłoszonego wraz z pracą bloga na LP przez 8 miesięcy!
- szablon na bloggera/okładka na wattpada

TRZY WYRÓŻNIENIA
- reklama zgłoszonego wraz z pracą bloga na LP przez 5 miesięcy!
- szablon na bloggera/okładka na wattpada

< <> >

No, chyba nie mam nic więcej do dodania!
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, śmiało je zadawajcie. Czy tutaj, czy mailem, czy na gg, czy na fb, wszędzie znajdziecie do mnie kontakt. Niecierpliwie czekam na wasze zgłoszenia, życzę wam powodzenia i mam nadzieję, że zgłosi się was naprawdę wiele. Zachęcajcie swoich znajomków i dołączajcie do zabawy.

BUTTON KONKURSU

11 komentarzy:

  1. Chyba się nie wyzbyłam tego zamiłowania do konkursów jeszcze z czasów szkolnych, ech... I teraz macie, będziecie na moje bazgrolenie skazani xP

    Zapoznałam/em się z zasadami konkursu, a także zamieściłem na blogu button konkursu i link do niego!
    Blady Księżyc
    http://adonis-club.blogspot.com
    blady.ksiezyc@gmail.com

    I od razu litania pytań:
    1. Skoro alkohol i papierosy, to rozumiem, że wulgaryzmy w tekście też są uznawane?
    2. Rozumiem, że można umieścić więcej niż jeden wątek z którejś z kategorii? Trudno w końcu o tropiki bez lasu czy wyselekcjonowaną emocję żyjącą w oderwaniu od innych.
    3. Tak mało czasu... Serio, serio? (Znając mnie i moje tempo to chyba powinnam była zacząć pisać już wczoraj xdd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. "Wiedziałam, że zapomnę o tych zasranych przekleństwach" ~ Mayako.
      Są dozwolone, ale nielicznie. Jeżeli tekst będzie nimi przesiąknięty, to straci po prostu na wartości i być może samych punktach. Zaraz pojawi się wobec tego odpowiedni punkt.

      2. Tak, pewnie, to logiczne. Ale te, które wybierzecie jako myśl przewodnia muszą być w tekście na murbeton.

      3. No to jest ponad miesiąc. Jeżeli sytuacja mocno będzie tego wymagać, to może się przedłuży, ale to będzie zależało od ilości potrzebujących osób i okoliczności.

      Dziękujemy za zgłoszenie i życzymy powodzenia! :D

      Usuń
  2. Zapoznałam się z zasadami konkursu, a także zamieściłem na blogu button konkursu i link do niego!
    Nick: Tasak
    Adres: http://ai-kakasaku-ff-pl.blogspot.com/
    Kontakt: trelemorelehop@gmail.com; https://www.facebook.com/tasaksasak


    To teraz wybrać odpowiednie myśli przewodnie, poprawić przedmioty i modlić się o brak poprawek a potem zabierać się za pisanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznałam/em się z zasadami konkursu, a także zamieściłem na blogu button konkursu i link do niego! (a przynajmniej zrobię to, jak skończę prezentację xD)
    Nick: Yakiimo
    Adres: http://tylko-slowa-krwawia.blogspot.com
    Kontakt: yakiimomadara@gmail.com GG - 52866758

    Ja i śmieszkowe tematy wakacyjne = JOLO XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanko mam, czy można zgłosić bloga, którego prowadzi się z kimś? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie ma najmniejszego problemu! :)
      Tylko przypominam, że szablonik i reklama będą szły na rachunek zgłoszonego bloga, a nie jakiegoś innego.

      Usuń
    2. Świetnie, dziękuję ^^
      Zapoznałam się z zasadami konkursu, a także zamieściłam na blogu button konkursu i link do niego!
      Nick:Akemi Kagawa
      Adres: http://ksiezyc-kagawa-yume.blogspot.com/
      Kontakt: akemi.kagawa94@gmail.com

      Usuń
  5. What am I doing with my life.
    Zapoznałam/em się z zasadami konkursu, a także zamieściłem na blogu button konkursu i link do niego!
    Nick: Blue
    Adres: http://blue-oneshots.blogspot.com/
    Kontakt: keep.calm.and.love.sasuino@gmail.com gg: 51331468

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie będę wypominać to sobie do końca wakacji. XD

    Zapoznałam/em się z zasadami konkursu, a także zamieściłem na blogu button konkursu i link do niego!
    Nick: Okeyla
    Adres: http://the-silent-scream-ss.blogspot.com/
    Kontakt: theokeyla221@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapoznałam/em się z zasadami konkursu, a także zamieściłem na blogu button konkursu i link do niego!
    Nick: Kaori Fukao
    Adres: zapomniane-istnienia.blogspot.com
    Kontakt: anikachann@gmail.com

    OdpowiedzUsuń