wyszukiwanie blogów

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Lapidarium nowych rozdziałów

15.I. — 23.I.

Autor: Aoi Rose
Resurrected, rozdział 1
- Co chcesz zrobić? – przed wejściem powstrzymała mnie mocno zaciśnięta dłoń na ramieniu. – Znasz ich? 
To były słowa mężczyzny, który zatrudnił mnie jako grabarza, na jego zlecenie kopałem ten przeklęty dół.
- Zostaw, muszę tam wejść.


Autor: Ichirei
2. Kiedyś mnie zabijesz
– Za co mnie przepraszasz? – zapytał, lecz dziewczyna nie odezwała się już ani słowem. Naciągnęła rękawy swetra na dłonie i zawiesiła spojrzenie na ognisku. – Jak ci na imię, przypomnij mi – dodał, unosząc lekko kąciki ust, wbrew woli. 
Czuł się samotny. Bardziej samotny niż zazwyczaj. Nie potrafił zacieśniać więzi z osobami, które spotykał na swojej drodze, jednak całkiem dobrze wychodziło mu stwarzanie pozorów. Ludzie byli naiwni. Im więcej uśmiechów posłało się w ich stronę, tym bardziej ufali pustym słowom. 
– Hikari – odpowiedziała wreszcie, przysuwając się, 
Zmarszczył brwi, gdy ujęła go za dłoń, ale nie zdążył zrobić nic więcej. Jego umysł zalała seria obrazów. Wizje napływały jedna po drugiej, tworząc mu w głowie istny chaos. Poddał się mu, a wtedy sen na jawie wyostrzył się. 
Krew. Puste spojrzenia zmasakrowanych ludzi. Znał te wszystkie twarze. To były ofiary okrucieństwa, tak głębokiego, że przyziemny człowiek nawet nie był w stanie sobie wyobrazić tego ogromu. Jego ofiary.


Autor: Yorumi Nateko
Małżeństwo po Szkocku 14.Podstęp
Nie mogłam znaleźć sobie ani miejsca ani zajęcia po tym jak Hatake odjechał. Włóczyłam się bez celu z kąta w kąt, dopóki nie napotkałam gospodyni. Zapytałam ją o przysmaki lorda, a skoro wstąpiła do Hatake House na służbę jeszcze jako młoda dziewczyna, mogła mi wiele o nim opowiedzieć i tak też zrobiła. Dzięki niej spędziłam to przedpołudnie całkiem miło i udało mi się zapomnieć o tej wszechogarniającej mnie pustce.
Właśnie kończyłam lunch, gdy Smithers wszedł do jadalni z listem adresowanym do mnie. Spojrzałam na niego pytająco.
-Lokaj, służący sir Tenzou, przyniósł ten list. Mówi, że powóz czeka.
Podskoczyłam z miejsca, gdy tylko zapoznałam się z treścią tej wiadomości.
-Hatake miał wypadek, gdy wchodził na jacht w Dover. Prosi, bym natychmiast pojechała do niego.


Autor: Esami Sanuga
ROZDZIAŁ DRUGI - WEJŚCIE DO ZABAWY
I tak się zaczęło. Przez pierwszy miesiąc po przeprowadzce spotykali się prawie codziennie. U niej, u niego, nie ważne. Dla Esami ważne było to, że spotkania te miały charakter głównie fizyczny i traktowała je jak dobrą zabawę. Z kolei dla Nejiego najważniejsza była ona i czerpał jak najwięcej z każdej minuty, którą łaskawie pozwalała mu ze sobą spędzić. Wtedy postanowił się przed nią otworzyć, niestety przyniosło to efekt odwrotny do zamierzonego. Dostrzegła w nim wspaniałego, kochającego i przyjacielskiego młodego mężczyznę. Dotarło do niej, że ktoś taki dłużej nie może być jej zabawką, więc z niego zrezygnowała. Zaakceptował to ze spokojem, jak na Hyugę przystało. Ostatecznie uprzejmie poprosił ją o to by mógł zostać jej przyjacielem i dziewczyna ze zdziwieniem zauważyła, że spełnia się on w tej roli świetnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz