wyszukiwanie blogów

czwartek, 17 sierpnia 2017

581. Zamknięte Treści: Nieudany Syn

Tytuł: Zamknięte Treści: Nieudany Syn
Autorka: Chingyu
Kategoria: Zbiór opowiadań
Opis: To była chwila, gdy nasze spojrzenia zetknęły się ze sobą. Oczy miał koloru żółtego, a źrenice czarne oraz podłużne jak u kota. Jego wzrok pełen pogardy oraz nienawiści sprawiał, że oprócz strachu poczułem coś jeszcze. Myślę, że była to fascynacja i pożądanie. Ale moje uczucia były złe, zdawałem sobie z tego sprawę, jednak mimo to... Niczym głupiec pozwoliłem swojemu sercu zauroczyć się nie tyle co rywalem, kolegą z drużyny, czy osobą która mnie nienawidzi. Pozwoliłem całym sobą pokochać chłopaka, a przecież to w otaczającym mnie świecie było nienormalne. Nie dziwnym jest więc to, że jestem nieudanym synem siódmego przywódcy wioski. Przecież kocham Nekoyamę Rokurou - chłopaka, kiedy sam również nim jestem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz