wyszukiwanie blogów

niedziela, 20 października 2013

116. Wiatr jest moją siłą, jeśli nie doceniasz jego mocy - nie doceniasz mnie.

BLOG PORZUCONY
Tytuł: Wiatr jest moją siłą, jeśli nie doceniasz jego mocy - nie doceniasz mnie...
Adres: http://wiatru-nie-ujarzmisz.blogspot.com/
Autor: Neko no Kami
Kategoria: Naruto OC
Opis: Gdy miałam 4 lata moja wioska została zaatakowana i zniszczona.Zostałam całkiem sama.
Teraz Konoha jest moim domem.
Jedyną rzeczą, która nie pozwala mi zapomnieć o przeszłości jest tajemniczy zwój.
Nikt mnie nie zatrzyma,
dowiem się wszystkiego o moim klanie,
jeszcze będziecie ze mnie dumni!
Przyrzekam...
...ostatnia z użytkowników Fuuhasan, 
Kurohane Tenshi

"Jeśli nie masz celu, do którego chcesz dążyć przez całe życie, to... co ci pozostaje?"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz