wyszukiwanie blogów

środa, 22 lipca 2015

432. NaruSasu-SasuNaru

Tytuł: NaruSasu-SasuNaru
Autor: carmelosxd
Kategoria: SasuNaru
Opis: Blog o tematyce yaoi. Są tutaj wstawiane opowiadania oraz one shoty na zamówienie. Nie ma tutaj konkretnego seme i uke. Są dwa główne, różne opowiadania w którym w jednym z nich Naruto to uke natomiast w drugim będzie to Sasuke. Zapraszam do czytania oraz komentowania. Przepraszam za wszelkie błędy.

" Oh już zostaw brata. Jak tak dalej będziesz się zachowywał to spóźnimy się na matmę. A wiesz że muszę poprawić by przejść dalej. - cicho westchnąłem po czym oderwałem się od czarno włosego. Po chwili uśmiechnąłem się szeroko i spojrzałem na chłopaka o długich, ciemnych włosach związanych w kucyk.
- To co dobrego zrobiłeś nam na śniadanie?
- Zrobiłem? Wam? Ja gotować nie umiem człowieku! - słysząc teatralny głos Uchiha ponownie się zaśmiałem po czym zrobiłem zasmuconą minę. Nie umiałem funkcjonować bez dobrego jedzenia. A tym bardziej gdy czekała mnie matematyka. 
- Ja Ci zrobię Naruto. Ubierz się i przyjdź do kuchni.
- To Ty umiesz gotować?
- Noo.
- O kurde.
- Ktoś musiał się nauczyć. Skoro Itachi nawet jajka potrafi spalić. Nawet wodę przypalić. A coś jeść musiałem także nauczyłem się gotować i robić kanapki. Niestety z korzyścią dla mojego starszego braciszka. 
- No przykro mi. Nie mam takich zdolności braciszku.
- Eh i z kim ja żyję pod jednym dachem."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz