wyszukiwanie blogów

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

601. You smell like love.

Tytuł: You smell like love.
Autor: Blue_Bell 
Kategorie: SasuSaku
Opis: Interesowałam się nim. Zwracałam na niego uwagę. Myślałam o nim. Śniłam o nim. Martwiłam się o niego. 
Zmęczenie, ból i poczucie winy — to wszystko było wymalowane na jego twarzy, sprawiając, że moje serce znowu boleśnie zabiło. Chciałam zabrać to od niego, te wszystkie złe wspomnienia i emocje. Chciałam go uzdrowić fizycznie i duchowo. Sięgnąć głębiej do jego serca i sprawić, żeby otworzył się bardziej. Nie tylko dla mnie.
Nie interesowałem się nią. Nie zwracałem na nią uwagi. Nie myślałem o niej. Nie śniłem o niej. Nie martwiłem się o nią.
Leżąc na mokrej, zimnej ziemi, patrzyłem na jej zmartwioną twarz. Ten widok wywołał w mojej głowie chaos, którego nie mogłem powstrzymać. Nie rozumiałem, dlaczego, ale kiedy ją zobaczyłem, coś we mnie pękło. Zniknęła jakaś bariera. Runął mur, który od tylu lat budowałem dookoła swojego serca. Wróciły wspomnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz