wyszukiwanie blogów

środa, 4 kwietnia 2018

Lapidarium nowych rozdziałów

24.III. — 04.IV. 

Autor: madame słowacki
 2. Detektyw w akcji
"Zwierzyna po raz kolejny mu uciekła. Nie mógł uwierzyć, że gdy tylko schylił się, aby wyciągnąć dłoń jej już nie było. Potrafiła bardzo dobrze się schować, ale jednocześnie ufał swoim zdolnościom łowieckim, prędzej czy później, na pewno ją dostanie."


Autor: Szalone Guru
Rozdział V
To była chwila; ułamek sekundy, w którym mgła zagęściła się niemal nienaturalnie. Życie zamarło, zawiał chłodniejszy wiatr. Obca czakra drgnęła niespokojnie, budząc zmysły Ayi. Białe oczy kobiety błysnęły w nikłym świetle księżyca, a skronie oplotła sieć uwydatnionych tętnic. Chwyciła Kakashiego za ramię, pociągając go w bok. Shuriken świsnął tuż przy uchu mężczyzny, z impetem wbijając się w pień drzewa. Kakashi zaklął w duchu.
— Powinieneś zacząć mi ufać — szepnęła mu wprost do ucha. 

Autor: Blue_Bell
5. feeling life in the heat of fire
Biłam się z myślami. Nie mogłam schować swoich uczuć do magazynu w mojej głowie i zamknąć drzwi na klucz tak, jak robiłam to podczas misji. Tu chodziło o coś innego. To było bardziej prywatne, intymne, bo dotyczyło mężczyzny, którego kochałam. Drżałam z ekscytacji, bo w końcu dostałam szansę od losu, aby stać przy jego boku i pokazać mu, że nie jest sam, ale jednocześnie obawiałam się jego reakcji — bałam się, że mnie odtrąci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz