wyszukiwanie blogów

piątek, 1 września 2017

WAKACYJNY KONKURS: Wyniki!

Witajcie ciepłe kluchy pierwszego września!
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie no nie śmieszkuję, pamiętam jaki to był ból. I obserwuję malującą się depresję na twarzy mojego młodszego brata. Ale pamiętajcie, że póki macie dobre podejście, szkoła nie będzie taka straszna.

No, ale nie przyszliśmy tu z Tsukim owijać w bawełnę, ponieważ ja wstaję o szóstej i spełniać własne obowiązki, a Akai o piątej do pracy.

Na początku chcielibyśmy baaardzo pogratulować wszystkim uczestniczkom i podziękować im za udział. Nie zawiodły nas i mam nadzieję, że nie zrobią tego następnym razem. :3 Mieliśmy wstawić tu własne opinie na temat Waszych prac, ale jesteśmy jełopami i zwyczajnie zapomnieliśmy, a teraz było za późno by się wyrobić. [*] Ale nadrobimy to na dniach, obiecujemy!

Przechodząc do rzeczy...
OTO WYNIKI!

REKLAMA BLOGA
01.09.2017 - 01.09.2018

REKLAMA BLOGA
01.09.2017 - 01.07.2018

REKLAMA BLOGA
01.09.2017 - 01.05.2018

REKLAMA BLOGA
01.09.2017 - 01.02.2018


Dobra, wiem, że w kolumnie bocznej wygląda to średnio na jeża, ale niedługo będzie zmieniany szablon główny, więc wszystko się upiększy. xD
Wasze blogi reklamowane będą na stronie głównej Lapidarium Narutowskiego.
Jeżeli chodzi o szablony, jeżeli wyrażacie na nie chęć, zgłaszajcie się do Mayako na maila: ms.maja94@gmail.com - tam wszystko ustalimy.

Jeszcze raz serdecznie gratulujemy i dziękujemy za wasz udział!
Przypominamy również, że śmiało możecie teraz publikować swoje prace na własnych blogach! :)


8 komentarzy:

  1. Zdążyłam odświeżyć Lapidarium! :D

    Ja również wszystkim gratuluję udziału! Prace były naprawdę róznorodne, jednak moje serce podbiła Kaori i Blue. Obie autorki mocno wybiegły poza większość schematów, z jakimi się spotykałam. Oczywiście Okeyla i Tasak spisały się niesamowicie!:D
    No to do następnej edycji. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mayako byłą pijana jak pisała tego posta i robiła ramki. Dlatego wyszły jej takie wielkie. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przysięgam, że już nigdy nie będę pisała pracy kilka dni przed terminem. -_-

    Ale gratulacje dla pozostałych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooooo! Pierwszy raz w życiu coś wygrałam. :O
    Ślicznie dziękuję, ten konkurs był świetną zabawą. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwila, co? Podium? :o Bardzo mi miło, naprawdę! ♥ Przyznam, że naprawdę się nie spodziewałam, bo ta praca była jednym wielkim laniem wody (przysięgam: następnym razem usiądę na dłużej do pracy, wymyślę jakąś fabułę i nie będę pisać o tym, co akurat przyjdzie mi do głowy, byleby coś napisać!). Niemniej bardzo dziękuję!

    Wprawdzie nie usiadłam jeszcze do czytania innych prac, ale zrobię to na dniach — wierzę jednak, że jednopartówki są świetne! :D
    Gratuluję wszystkim!

    Ps. U mnie rozpoczęcie dopiero w poniedziałek, hehe.

    Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń